www.vouli.net

Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Deutsche Telekom: Στρατηγικής σημασίας η επένδυση στον ΟΤΕ - «Ανυπόστατη φήμη» τα περί πώλησης του * Τράπεζα Πειραιώς: Στηρίζει την ελληνική κτηνοτροφία- νέο Πρόγραμμα για μικροχρηματοδοτήσεις αγροτών μέχρι 25.000 ευρώ * Στα 20 δισ. ευρώ ανήλθε το 2022 το ναυτιλιακό συνάλλαγμα στη χώρα μας * Χρ. Δήμας: Πολύ σημαντικό να συνδέσουμε, ακόμα πιο αποτελεσματικά, τον τουρισμό με το οικοσύστημα καινοτομίας και τις νεοφυείς επιχειρήσεις * Alpha Bank: Προθεσμιακές καταθέσεις με επιτόκιο έως και 3% * ΕΚΤ: Εύρωστες οι ευρωπαϊκές τράπεζες * Ο Όμιλος Κοπελούζου παρουσίασε την ηλεκτρική διασύνδεση Αιγύπτου – Ελλάδας «GREGY» στην Ουάσιγκτον * Attica Bank: H Ellington ανακοίνωσε την αποχώρηση της * Lidl Ελλάς: Επένδυση 16,7 εκατ. ευρώ για νέο κατάστημα * Αύξηση 61,48% παρουσίασαν το 2022 οι αγορές από το Skroutz Marketplace, σε σχέση με το προηγούμενο έτος. * ΣΕΒ: Πλατφόρμα για θέσεις εργασίας υψηλής εξειδίκευσης στη βιομηχανία * Την αποκλειστική διανομή, εμπορία και μάρκετινγκ των premium mixers Fever-Tree για την Ελλάδα αναλαμβάνει από την 1η Μαρτίου 2023 η εταιρεία 'Αμβυξ. * Hellenic Cypriot Press Agency * Economy, Business * www.vouli.net από το 1980

2.6.17

Η αξία και η δυναμική του Ελληνικού Σήματος στην ανάπτυξη της οικονομίας


Η αξία και η δυναμική του Ελληνικού Σήματος στην ανάπτυξη της οικονομίας



Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν την Τετάρτη 31η Μαΐου 2017, σε αίθουσα του Ιδρύματος Ευγενίδου, οι εργασίες του Συμποσίου Ελληνικού Σήματος, το οποίο διοργάνωσαν το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΒΕΑ) και η Ελληνική Ακαδημία Μάρκετινγκ (ΕΛΑΜ), υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης.
Το Ελληνικό Σήμα, η φιλόδοξη προσπάθεια της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Οικονομίας και Ανάπτυξης, η σημασία του και τα κριτήρια απονομής του, ήταν τα κύρια ζητήματα που απασχόλησαν τους ομιλητές του Συμποσίου, στο οποίο συμμετείχαν υψηλόβαθμα στελέχη επιτυχημένων καινοτόμων και εξωστρεφών ελληνικών επιχειρήσεων, τις εργασίες του οποίου παρακολούθησαν περισσότερα από 330 άτομα.
Τις εργασίες του Συμποσίου άνοιξαν με χαιρετισμούς τους οι Παύλος Ραβάνης (Πρόεδρος του ΒΕΑ) και Γιώργος Αυλωνίτης (Καθηγητής, Πρόεδρος ΕΛΑΜ).
Την Πολιτεία εκπροσώπησαν με χαιρετισμό τους ο Ιωάννης Τσιρώνης (Αναπληρωτής Υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων), ο οποίος επεσήμανε την ανάγκη προώθησης και εδραίωσης του Ελληνικού Σήματος για την τόνωση των εξαγωγών ελληνικών γεωργικών προϊόντων, και η Χαρά Καφαντάρη (Αντιπρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ).
Χαιρετισμό απεύθυνε και η Γεωργία Τζένου (Εκπρόσωπος Enterprise Europe Network-Hellas).
Ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Αντώνιος Παπαδεράκης, ως αρμόδιος θεσμικός παράγοντας για το Σήμα Ελληνικού Προϊόντος, προανήγγειλε την εκπόνηση ειδικής μελέτης έως το τέλος του καλοκαιριού για την αναμόρφωση των προϋποθέσεων απόκτησης του Ελληνικού Σήματος με εξάλειψη των γραφειοκρατικών αγκυλώσεων, αναφέροντας ότι καθημερινά πολλαπλασιάζονται τα αιτήματα των επιχειρήσεων για την απόκτησή του. Μάλιστα, στο νέο οργανόγραμμα του Υπουργείου θα δημιουργηθεί ειδικό τμήμα για χορήγηση του Ελληνικού Σήματος. Στη συνέχεια ο Στέφανος Κομνηνός (πρώην Γενικός Γραμματέας Εμπορίου, Ειδικός Συνεργάτης ΒΕΑ) επιχείρησε να απαντήσει στο ερώτημα αν η εθνικότητα προϊόντων και υπηρεσιών ενισχύει ή εμποδίζει την ανάπτυξη μέσω μιας ολοκληρωμένης και εμπεριστατωμένης ανάλυσης.
Στην πρώτη θεματική ενότητα του Συμποσίου, με τίτλο «Σήμα Ελληνικού Προϊόντος», συζητήθηκαν λεπτομέρειες για την έννοια του Ελληνικού Σήματος, τα κριτήρια απονομής του, τους τομείς στους οποίους έχει βρει εφαρμογή, ενώ αναλύθηκε και η στάση του καταναλωτή απέναντι στα ελληνικά προϊόντα.
Ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, Γιώργος Καββαθάς, και ο Πρόεδρος του ΒΕΑ, Παύλος Ραβάνης, αναμένεται να προχωρήσουν από κοινού στην υλοποίηση και άλλων δράσεων για την προώθηση του Ελληνικού Σήματος.
Στη δεύτερη θεματική ενότητα, με τίτλο «Εξωστρέφεια», παρουσιάστηκαν τα case studies ελληνικών εταιρειών με επιτυχημένη εξαγωγική δραστηριότητα, προσδιορίστηκε η αξία της πιστοποίησης των εταιρειών και αναλύθηκε η σχέση της εξωστρέφειας με το marketing.
Το Συμπόσιο ολοκληρώθηκε με την τρίτη θεματική ενότητα, που είχε τίτλο «Branding/Καινοτομία», όπου οι συμμετέχουσες επιχειρήσεις μίλησαν για το ρόλο που έχει παίξει το brand positioning και η καινοτομία στις επιτυχίες που έχουν καταγράψει οι εταιρείες τους εντός και εκτός ελληνικών συνόρων.


Για πληροφορίες:
BIOTEXNIKO ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ (ΝΠΔΔ)
Δ/νση: Βιοτεχνίας & Ανάπτυξης
Τμήμα: Βιοτεχνικών Θεμάτων
Πληροφ.: Β. Γιαννόπουλος                            
Τηλ.: 210-3680758, e-mail: vgianop@acsmi.gr
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (ΕΛΑΜ)
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ
Πληροφ.: Κ. Σαμπαριώτη
Τηλ.: 210-8203850
e-mail: info@elam.gr




  • ΤΕΛΟΣ -

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ